Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Karma pro Vás R^ já to dopoledne glosoval víc .. tak nějak .. od plic http://mihel.blog.idnes.cz/c/480561/pane-polcaku-vy-uz-jste-uplne-zesilel.html ;-D

2 0
možnosti
OP

Kde co mi uniká, takže i tento idiotismus mi unikl. Bože, co dalšího ještě příjde. Vám karma, i když mi váš článek dost pokazil náladu

4 0
možnosti

Nejsem trvalý návštěvník restaurací, ale většinou co jsem viděl na pánských WC, tak tam mám problém si odložit tašku, natož přebalovat dítě.

11 0
možnosti
JS

Polčák je příslušník "pražské kavárny", tam se rodí většina bláznivých nápadů. Takový člověk ještě bude 30 let žít z evropských dotací. Děs a běs. RvRvRv

12 3
možnosti
KS

Pane Polický, pokud jde o váš první dotaz, tak to máte asi lepší informace než sám Evropský parlament, který na svých stránkách uvádí, že pan Polčák je do EP zvolen za TOP 09, viz: http://www.europarl.europa.eu/meps/cs/124704/STANISLAV_POLCAK_home.html

A pokud jde o druhý dotaz - mně nevadí, že tatínkové potřebují přebalovat své ratolesti. Mně vadí, když se soukromému subjektu nařizuje, že se proto musí moudrým úředním rozhodnutím vytvořit podmínky. Pokud do nějaké restaurace chodí otcové s malými dětmi a nemají je kde přebalovat, věřte, že moudrý restauratér tam ty pulty dá sám, rád a dobrovolně a moudré nápady Polčáků k tomu zhola nepotřebuje. A druhá věc, která mi vadí? Když takové věci navrhuje politik zvolený za stranu, která se tváří jako pravicová...

9 1
možnosti
Foto

1/ Přečtětě si váš odkaz pořádně. Je tam uvedeno "TOP 09 a Starostové"-pan Polčák je kandidátem STAN

2/ Pokud jste si byla schopna najít jeho výrok na FB tak jste si jistě všimla, že to nechtějí nařídit-ostatně jsem vám to kopíroval ve svém příspěvku.

0 1
možnosti
Foto

1/Pan Polčák nekandidoval za TOP09 a není jejím členem-je členem STAN

2/ Co přesně vám vadí na tom, že i pánové chodí s dětmi ven a potřebují je někde přebalit

Jinak na svém FB v diskzi mimo jiné řekl:

"Nežádáme Komisi, aby "befelem" něco zavedla. Deklarace apeluje na rovnoprávný přístup. Osobně bych raději přivítal přebalovací pulty na dostupném místě jak pro maminky, tak pro tatínky, ale pokud budou provozovatelé nadále zřizovat pulty jen na ženských záchodech, připadá mi logické tento požadavek vznést i směrem druhému pohlaví. "

https://www.facebook.com/spolcak?fref=ts

0 10
možnosti
LV

L81i47b25o12r 19V78a56n67ě46k

16. 10. 2015 18:35

K rovnoprávnému přístupu by se měla napravit i genderová diskriminace ve formě pisoárů.

0 2
možnosti
LV

L37i85b20o18r 78V33a33n50ě61k

16. 10. 2015 15:27

Neměly by se automaticky přidat plynné zplodiny z přebalování na pánském záchodě mezi nebezpečné alergeny?

Měl by se o tom udělat podrobný fundovanný průzkum.

A ne jen tak ledajaký půlčákovatý.

9 0
možnosti
VV

Já bych ještě navrhla, aby bylo stanoveno, jak musí být pultík osvětlen. Aby pánové na to přebalování dobře viděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Já jsem já - prosím nezaměňovat s kýmkoli jiným:-)

Seznam rubrik