Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

corydoras

29. 7. 2011 18:05
Máte pravdu. Není to důstojné.

Nejsa prezidentem, stejně mne setrvale vytáčí důkladnost se kterou jsem vysvlékán, vyzouván a šacován, i přes upozornění, že nepíská kovový kontraband ale kovová dlaha co mám v ruce. Jednou jsem si do trenek nacpal kus plechu a ta trocha nepohodlí za nelíčený úžas sekuriťáka když mu skener prozradil, že mám ocelové koule za to stála.

Poté co si oskenoval holou levačku mi uvěřil že je to následek úrazu a ohanbí již necítil potřebu ohledávat.

Pravda; nepatrná a infantilní kompenzace za ponižování a ústrky při filcunku ale co už, jsme jenom lidé.

Chápu prezidenta a mít tu možnost jednal stejně stejně. Sice vím, že odmítl projít rámem z důvodů které přímo nesouvisely s osobní prohlídkou ale co už, jsme jenom lidé.

1 0
možnosti
TJ

Rudick

29. 7. 2011 16:50
Výborný článek!

vidím to stejně.R^

0 0
možnosti
BB

overcurious

29. 7. 2011 10:37
Pokud byste hlavou státu byli vy

>Pokud byste hlavou státu byli vy, co byste v takové

situaci udělali?“  Vy byste před vstupem do rámu pokorně odepnuli

z kalhot opasek s kovovou sponou, sundali si hodinky, boty, a pak jako

ovečky bosky, v ponožkách, poslušně procupitali skrz?

Chtit vyjimky jenom pro hlavu statu je taky nesmysl. Pokud takovy pruchod neni dustojny pro hlavu statu, tak asi neni dustojny i pro mne. Misto toho, abychom delali specialni vyjimky pro hlavu statu, bychom meli chtit zruseni toho nedustojneho zarizeni pro vsechny.

2 0
možnosti
K

kattta

29. 7. 2011 11:12
Re: Pokud byste hlavou státu byli vy

Logické, leč neprůchozí.

0 0
možnosti
L

lomihnát.

29. 7. 2011 9:30
Prezidentova slova k té události. Není, co dodat.

Čtu tady různé mediální komentáře mé příhody s bezpečnostním rámem. Bohužel, mýlí se i ty přátelské (které mé gesto vidí jako jakési hrdinství) i ty nepřátelské (které v tom vidí mou zpupnost). Chtěl bych oběma stranám sdělit, že jsem se nijak neutkával s australskými úřady. Každý den na letišti procházím bezpečnostním rámem a každý den objeví můj kovový kyčelní kloub. Protože chci letět, nijak neprotestuji. Já jsem se pouze rozhodl, že nebudu dělat (při čekání ve frontě před bezpečnostním rámem) jedno televizní interview s jedním konkrétním novinářem. Ukázalo se, že jsem urazil jedno televizní božstvo, ale s australskými úřady to nemělo nic společného.

Václav Klaus, 28. 7. 2011

0 0
možnosti
PH

Rodnok

29. 7. 2011 11:36
Re: Prezidentova slova k té události. Není, co dodat.

tak, to jsem říkal od začátku, klausův postoj je pochopitelný, ať už tam skutečně byla fronta či ne, postoj ochranky taky, když o ničem dopředu nevěděla.

dělat z toho hrdinství nebo urážku národa australskými úřady, jak se to u nás prezentuje, je fakt úsměvné.

0 0
možnosti
JT

ignacius01

29. 7. 2011 9:08
on predevsim nebyl na oficielni navsteve

takze ochranka jaksi netusila, ze je to prezident nejake vychodoevropske zeme ...

takze proc by nemel projit ramem? osobne to nepovazuji za zadnou sikanu.

zajimavy pohled na kauzu najdete v tomto clanku

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/vaclav-zak.php?itemid=13817

0 0
možnosti

matkoslav1

29. 7. 2011 8:52
prezident

V prezidentské demokracii by měl prezident především dohlížet na politickou kulturu, na dodržování politických záměrů, být pojistkou. To Klaus nesplňuje. Neustále přihlíží, jak si politici dělají tady, co chtějí. Když vetuje zákon, parlament jej přehlasuje. Do žádných diskusí o politické kultuře se nepouští. Neřeší, že současná vláda nekoná podle předvolebních programů, že neexistuje žádná kontinuita. Je jen loutka. Stříhač pásek. Na to žádného prezidenta nepotřebujeme, pásku může přijít přestříhnout vždy náhodně vylosovaný občan.

Mně osobně je jedno jestli prošel rámem nebo ne. Australanům je jedno, jestli nějakej Klaus z nějaké České republiky na rozhovor přišel nebo ne. Každopádně dělá ze sebe něco jiného, než řadového člověka. Což se absolutně neslučuje s podstatou prezidentské funkce.

Nicméně docela mě pobavilo lidové zdůvodnění, proč Klaus rámem neprošel - aby se nenašly ty tužky, co "down-under" nakradl.

0 0
možnosti
JT

Pivomil Ochmelka

29. 7. 2011 8:49
Podle VK je Váš blog pomýlený!

Also sprach Václav Klaus:

Čtu tady různé mediální komentáře mé příhody s bezpečnostním rámem. Bohužel, mýlí se i ty přátelské (které mé gesto vidí jako jakési hrdinství) i ty nepřátelské (které v tom vidí mou zpupnost). Chtěl bych oběma stranám sdělit, že jsem se nijak neutkával s australskými úřady. Každý den na letišti procházím bezpečnostním rámem a každý den objeví můj kovový kyčelní kloub. Protože chci letět, nijak neprotestuji. Já jsem se pouze rozhodl, že nebudu dělat (při čekání ve frontě před bezpečnostním rámem) jedno televizní interview s jedním konkrétním novinářem. Ukázalo se, že jsem urazil jedno televizní božstvo, ale s australskými úřady to nemělo nic společného.

1 0
možnosti
HK

HarryIKeogh

29. 7. 2011 8:05
pro všechny kritiky

...přečetli jste si článek, že VK nechtěl, dle jedné australské dámy, projít bezpečnostním rámem....na druhou stranu je dobré si přečíst i názor VK na danou situaci...potom bych dělal nějaké závěry...

1 0
možnosti
PK

ahaswer

29. 7. 2011 10:00
Re: pro všechny kritiky

Nutno však vzít v úvahu, že ani názor tohoto "profesora" nemusí odpovídat realitě.

0 0
možnosti
JV

Josef II

29. 7. 2011 2:37
Co je to "WHOW"slecno ??

Abych porozumel Klausovi, tak musim pouzit nekolik slovniku. On totiz nedokaze vyjadrit svuj nazor jednodusse cesky. Vase vyrazy se ale nenachazeji v zadnem z mych slovniku !

0 0
možnosti
K

KačkaM.

29. 7. 2011 8:19
Re: Co je to "WHOW"slecno ??

Aspoň slovíčko jste si našel, když už nic jiného... Vám zase v příspěvku chybí diakritika, tak tichučko ;-)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

28. 7. 2011 17:06
No, mně je teda fuk

jaký má kdo názor na prezidenta, ale zaráží mne neskonalá drzost těch co se do prezidenta navážejí. Na jedné straně se totiž chovají tak, jak bysme byli souborem jednotlivců kteří si prezidenta vybírají každý sám a v žádném případě se necítí vázáni nějakými institucemi, na druhé straně, když jde o "sociální stát" pak jsme - dokonce povinně, soudržnou solidární společností, jeden za všechny, všichni za jednoho... Já to beru, pokud ti plivači na prezidenta připustí že žádnou solidární společností nejsme, každý má právo se na druhé vykašlat pokud jim nic osobně a dobrovolně neslíbil... Pak mi bude fuk, jestli nějakej Petr nebo Mařka plive na prezidenta, protože to bude prezident můj a ne jejich a já s nima nemám nic společného. Stejně mne nepohorší,  když bude Klausovi spílat třeba Daniel Cohn-Bandit. Protože mi zmíněný úchyl vůbec nestojí za rozčilování. Až se budu moct vykašlat na své "hyperkritické spoluobčany" a oni se nebudou dožadovat "solidarity" můžou být dál sprostí jako kanál.

0 0
možnosti
M

My.WinCleaner

28. 7. 2011 22:42
Re: No, mně je teda fuk

Vyhedem k tomu, jak nedůstojným způsobem a s jakými pochybnostmi proběhla volba současného presidenta, není takřka možné mluvit o demokraticky zvolené hlavě státu. Z toho vyplývá i ztráta vážnosti a úcty k osobě prezidenta, o politicích většiny stran už škoda vůbec se zmiňovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Já jsem já - prosím nezaměňovat s kýmkoli jiným:-)

Seznam rubrik