Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RG

eizoeizo

20. 10. 2009 19:44
Třeba je ten otvírák hezký.

To by mě pak tak moc neurazilo. A jestli vám otvírák v domácnosti schází, tak proč ne, lepší než nějaký nepotřebný krám, to zas naštve mě.:-)

0 0
možnosti
V

viveka77

20. 10. 2009 18:48
Nejhorší dárek

co jsem kdy viděla bylo, když se můj táta vrátil ze služební cesty do NDR, což tehdy byla exotika, a donesl každému dárek, mj babičce co s náma bydlela a oddřela chudák většinu domácích prací donesl štětku na čištění WC. Babička do noci plakala a on to asi dodneška nepochopil.Rv

Já jsem kdysi dostala od tehdejšího Drahého sadu kuchyňských nožů, což mě taky poněkud urazilo, nicméně mi fakt vydržely a vzpomínám při nich na něj, ale za rámeček by si to asi nedal :-)

0 0
možnosti
ZK

SID09

20. 10. 2009 18:36
fakt nechápu

Takový skvělý dárek a vy toužíte po nějaké blbé tašce. Si u vietnamců vyberte nějakou šik napodobeninu a bude. ;-D

Já bych ty narozky nejraději zrušil - žena má stejný problémy - fakt to nechápu. Asi je to tím, že já jsem z Marsu a ona z Venuše. My na Marsu na dárky moc nehledíme, spíš naopak - my úplatky ( kterým se říká dáre, či pozornost ) dávat nemusíme. Proč chcete úplatky ? ?!!!!

0 0
možnosti
RB

erben3

20. 10. 2009 18:30
.

Prostě je nepraktický, no... ale třeba je hodnej :-) Nicméně, Vás bych doma nechtěl.

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 10. 2009 15:48
tak logiku to ma

;-D;-D. vyznani bylo roztomile R^. ale nevedela bych jestli se mam smat nebo brecet. tady se smeju R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Já jsem já - prosím nezaměňovat s kýmkoli jiným:-)

Seznam rubrik