Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy lépe to být napsáno nemohlo. Jen k tomu dodávám: ta tendence vynucovat si na lidech pocity, názory, lásku, solidaritu atd. je pro současné politiky a pražskou kavárnu "normální", resp. jsou to psychopati, kteří nechápou, že nemůžou lidem vnucovat, co si mají myslet. Připomíná mi to slova někdejšího ministra Rumla, který v devadesátých letech v médiích prohlásil: "musíme změnit myšlení lidí" a takové jednání charakterizují jako svobodu a demokracii.

0 0
možnosti

K91a83r89e58l 11S71a88r52d50a

14. 10. 2015 16:54

Pěkně napsáno! A přesně - přerozdělíme ať jsme v maléru všichni, přece to nebudeme řešit... :-(

0 0
možnosti

Kradete mi myšlenky! Solidaritu jsem k lásce přirovnával ještě než to začalo být cool. :-)

Každopádně dobře napsáno. Je třeba to neustále opakovat, aby se i těm nejzatvrzelejším lidem v hlavách rozsvítilo.

4 1
možnosti

Jenže pokud nechceme žít v džungli, kde platí právo nejsilnějšího, musíme institucializovanou solidaritu, tedy podřízení se normativnímu tlaku institucí, přijmout.

Uznáním existujících institucí se všichni zavazujeme, že budeme solidární s ostatními tak, že budeme své zájmy prosazovat podle stejných pravidel.

Těch institucí je docela dost - soudy, policie, škola, rodina a další.

0 15
možnosti

Právě jste řekl, že pokud nechceme žít v džungli, kde platí právo nejsilnějšího, musíme zavést právo nejsilnějšího. Gratuluji, bludišťáka za nejlepší blábol vyhráváte vy.

6 1
možnosti

Už vidím, jak pacientka s rakovinou prsu křičí na doktora: "Ne! Ze zdravotního pojištění si na chemoterapii nevezmu ani o korunu víc, než kolik jsem do něj sama vložila! Protože jinak by to byla vynucená, politická solidarita, která se tak často pojí se slůvkem 'musíš' a to já nedovolím! To si radši to prso upižlám doma sama nožem na kuchání slepice - jako že se Karolina Stonjeková jmenuju! R^

0 20
možnosti

P39e14t67r 11H38á19l86a

12. 10. 2015 18:37

Argument na úrovni "kdo by vyráběl auta když ne státní podnik". Bezdůvodně předpokládáte, že po zrušení státní služby nevznikne soukromá alternativa.

5 0
možnosti

Souhlasím s Vámi, až na jednu výjimku. Nepleťte do toho levicovost. Sám se řadím  nalevo od středu, ale s takovou solidaritou nechci mít nic společného. A je na tom podobně většina mých levicových přátel. Myslím, že tohle je spíš partie nevyhraněných postpubertálů a několika rádobyumělců, o kterých ani pes neštěká.

0 0
možnosti

P47e53t86r 63H89á90l67a

12. 10. 2015 18:17

Mohl byste mě tedy osvítit o čem tedy ta levicovost je? Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Já jsem já - prosím nezaměňovat s kýmkoli jiným:-)

Seznam rubrik