Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

viveka

17. 5. 2012 7:16
Chudák paní Dinarová

ta si to teď odskáče :-)

0 0
možnosti

péťovakobyla

11. 5. 2012 11:57
Karolíno tak podpořte svátku proti tomuto režimu

který vytvořil tyto metody ožebračování!

0 0
možnosti

péťovakobyla

11. 5. 2012 11:57
Karolíno tak podpořte stávku proti tomuto režimu

0 0
možnosti

xaeris

11. 5. 2012 9:01
Nejsou všechny Češky prohnilé korytářky (NAŠTĚSTÍ)

SUPER a proboha, PROČ nejsou takovéhle ženské, jako jste vy, v senátu, parlamentu a jinde?Vyhlašuji dobrovolnou voličskou aukci, vyměňme jednu takovou jako jste Vy, za dvacet Parkanových, třicet Bobošíkových, čtyřicet Peake, padesát Klasnových, šedesát Němcových, sedmdesát....................[>-]R^

0 0
možnosti

Y.N

14. 5. 2012 15:10
Re: No to je nadpis

8-o8-o Korytářů mužů v ČR jak nas.áno;-O;-O

0 0
možnosti

trilip

11. 5. 2012 8:24
jak na to?

Proste cilene popirejte sve jmeno... pani Dinarova necht je nam prikladem.

0 0
možnosti

Draggo

10. 5. 2012 23:44
divim se vam,

ze se s takovymi typky vubec zahazujete a jeste jim volate. :-P

0 0
možnosti

pruznejjoe

10. 5. 2012 22:01
To se musí

nejsem vymahač ani nic podobného ale docela si dokážu představit že kdybych byl v pozici takového vymahače tak bych asi slušná a příjemná slova také nepoužíval. Tito lidé musí vzbudit strach jinak se jim každej vysměje. A pokud už bych trávil život nadáváním a vyhrožováním druhým pak bych asi taky šel daleko pro omluvu (nezávidění hodná práce) Upřímě je mi líto jak vás tak okolí tohoto vymahače, bohužel, někdo to dělat musí.:-(

0 0
možnosti

kral

10. 5. 2012 22:55
Re: To se musí

Pokud exekutori povazuji takove chovani za spravne, koleduji si o prez hubu. Osobne se one slecne divim, protoze ja na jejim miste bych toho paznehta v telefonu poslal tam kam patri. Na exetutory se  musi tvrde.

3 0
možnosti

mfdnes-bulvar

10. 5. 2012 20:14
Jooooo

tak presne to samy se dneska stalo (uz podruhy v tomto roce) moji zene. Akorat oni tedy shaneli nejakou Adrianu a kdyz manzelka rekla, ze zadnou nezna, tak pry jestli neznaji aspon nejakyho chlapa (ze pry nejak Lakatoš, nebo tak nejak se jmenoval). No a uz se neozvali..... Podle me je to tak, ze si nejaka socka udela dluhy a pak nekde nahlasi  nahodne telefonni cislo, na ktery pak volaj vymahaci a dovolaj se "nevinnymu" cloveku... Jinak diky za super clanek!!!

0 0
možnosti

misaviki

10. 5. 2012 19:53
.

Mě taky přišel dopis, že je na náš byt exekuce a že jsou schopni nám s ní pomoci. Hrozně mě to vyděsilo, nebyla jsem si vědoma žádného dluhu, ale to víte, TV reportáže jsou plné zapomenutých zaplacených 30 Kč ze kterých se vyklubala nucená dražba statku (přeháním samozřejmě). Byl to nakonec "omyl", ale příjemné to tedy nebylo. Nepochopila jsem, kde na mě vzali adresu a proč mi vůbec psali.

0 0
možnosti

Bajanda

10. 5. 2012 19:57
Re: .

uf vím proč mobil nechci a je mě fajnR^R^R^R^

1 0
možnosti

bull001@seznam.cz

10. 5. 2012 19:13
Pravidlo číslo jedna:

nevolat zpátky, neodepisovat na SMS. Když už zavolají a jsou drzí, tak pokračovat, že volají na pohřební ústav a koho že to vlastně chtějí pohřbít? Maminku? A chcete ji spálit, nebo klasiku? ... Obvykle je to přejde ;-D

2 0
možnosti

dolch

10. 5. 2012 23:29
Re: Pravidlo číslo jedna:

Přesně to mě napadlo - na neznámá čísla zásadně zpátky nevolám. A dokonce je i dost nerad zvedám :-)

1 0
možnosti

semelik

10. 5. 2012 19:10
Karma paní "Dinarová". Ty fotky od rybníka by nebyly?

3 0
možnosti

Já král 1

11. 5. 2012 8:32
Re: Karma paní

Pán je pedofil?

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Já jsem já - prosím nezaměňovat s kýmkoli jiným:-)

Seznam rubrik