Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

taras

11. 4. 2011 16:11
Když on je, madame,

problém hned s vaší druhou větou: "Co by udělal (John), kdyby za ním někdo přišel s důkazy, že jistá detektivní agentura ABL stojí za vznikem nové politické strany a chce přes tuto stranu ovlivňovat chod státu a tok veřejných zakázek?

Jenže ty důkazy jaksi nejsou, je jenom zjevně inscenovaná show pro lehkověrky. Pokud 40 % zakázek pro bezpečnostní agentury zadává veřejný sektor a pokud se přidělují na základě "vlivových sil", byl by Bárta coby šéf ABL hloupej, kdyby se připravoval o skoro polovinu zakázek, nesnažil se je získat.

Ten materiál z MfD o záměrech ABL na získávání zakázek je čtyři roky starý, Kroupa ho má určitě už nějakou dobu, a že s ním vyběh až teď, to je důkaz koordinovanosti útoků. Přičemž léčka s "úplatkem" smrdí na dálku.

Až budete mít nějaké důkazy pro své nekontrolované a zjevně podjaté třeštění, rád si vás přečtu.

0 0
možnosti

georgino

11. 4. 2011 15:41
Možná

Možná jsme jako diváci netušili, že tento novinář, dnes ministr vnitra, kdysi manžel, milenec, ve svém "psaní" nepíše drama, které bude mít dlouhý děj. Lidsky je mi líto, že nesplnil to, co sliboval, to se stává často, ale že zblbnul, to mi je líto. Kdyby třeba p. Kočí, kterou nemusím, vyčetl třeba " .... funkci, plat a imunitu, popolaritu ???", ale kabelky? To řekne jenom s prominutím trotl. jinak celkem souhlasím.

0 0
možnosti

toncek

11. 4. 2011 15:23
Kmenta nebo Kroupa

napsal toho Kmotra? Nebo to hrál Al Pacino?

Hoďte mi odkaz na ten Vondrův brífinkkkkk! Kuji, véčkař

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Já jsem já - prosím nezaměňovat s kýmkoli jiným:-)

Seznam rubrik